Michiel Damhuis
  • Home
  • Business development
    • Toegevoegde waarde
    • Business Case
    • Projectmanagement
  • Marketing
    • Linkedin training
    • Customer Experience
    • social selling
  • Interim
  • Over mij
    • Anderen over mij
    • Algemene Voorwaarden
  • Contact
  • Nieuwsbrieven
  • VTWonen en Designbeurs '17

toegevoegde waarde

Toegevoegde waarde concepten
Een fantastische manier om je klantrelatie te versterken is het completeren van je productaanbod met aanvullende diensten. 

Sterke concepten hebben een aantal zaken gemeen:
1. ze bieden meerwaarde vanuit het perspectief van de klant
2. ze richten zich op de betekenis van de klant van de dienst of het product dat geleverd wordt
3. ze geven een voordeel ten opzichte van de concurrentie

Het voordeel voor jou als  leverancier is dat je een hogere klanttevredenheid bewerkstelligt. Je klant zal eerder voor jou kiezen, wellicht bereid zijn iets extra's te betalen en zal bovendien minder snel naar de concurrent overstappen.
Foto
Om tot toegevoegde waarde concepten te komen, gaan we methodisch te werk.
  • We duiken dieper in de beleving van de klant. Waar ligt de klant 's nachts wakker van en op welke wijze kunnen we hem helpen? 
  • Wat zijn de onbenutte mogelijkheden van de eigen organisatie?
  • Welke samenwerkingsverbanden zijn er mogelijk?​


Laten we eens van gedachten wisselen! Stuur me een mail en ik neem snel contact met je op.  michiel@michieldamhuis.nl. 
​Of bel: 0614824718
Contact
  • Home
  • Business development
    • Toegevoegde waarde
    • Business Case
    • Projectmanagement
  • Marketing
    • Linkedin training
    • Customer Experience
    • social selling
  • Interim
  • Over mij
    • Anderen over mij
    • Algemene Voorwaarden
  • Contact
  • Nieuwsbrieven
  • VTWonen en Designbeurs '17
✕